Specialista na pronájem pracovních plošin
Zpět
Mostní prohlížečky, Reference

Diagnostika Mánesova mostu a naše MBI 140

Ve dnech 24.11. až 28.11. 2021 prošel Mánesův most diagnostikou. Nechyběla mostní prohlížečka MOOG MBI 140.

Diagnostika Mánesova mostu a mostní prohlížečka MOOG MBI 140-1,4/S

Necelých 190 metrů dlouhý a 16 metrů široký Mánesův most je 10. mostem přes řeku Vltavu v Praze. Spojuje Palachovo náměstí a Klárov. Inženýři František Mencl a Alois Nový spolupracovali s architektem Mečislavem Petrů. Původně „most u Rudolfina“ byl předán do užívání 11. března 1914. Současný název získal most až koncem dubna 1920.

Diagnostika Mánesova mostu
Mánesův most – probíhající diagnostika

Konstrukce mostu je betonová se čtyřmi vylehčenými klenebními poli. Z části je již použitý železobeton. Architektonicky odpovídá stavba moderně s výskytem detailů ve stylu českého kubismu. Na staroměstském předmostí stojí socha malíře Josefa Mánesa od Bohumila Kafky z roku 1951.

Podívejte se na video, jak probíhal první den inspekce a diagnostika Mánesova mostu. A s jakým klidem naši certifikovaní pracovníci ovládají více než 30 tunový stroj. Mimochodem MOOG MBI 140-1,4/S – právě v barvách společnosti PODMOSTOVKY RENT s.r.o. je jediný takový stroj v České republice. Disponuje perfektními dosahy, vysokou nosností lávky a mimo jiné jeřábem pro přepravu materiálu a generátorem elektrického proudu (17,5kVA, 230V/400V).

Inspekční lávka MOOG MBI 140 na Mánesově mostě

První den byl za přítomnosti novinářů a my jsme rádi, že jsme měli tu možnost pracovat s unikátním strojem na unikátní stavbě.

Diagnostia - Mánesův most. Kloknerův ústav ČVUT, Pontex a PODMOSTOVKY
MOOG MBI 140 a diagnostika Mánesova mostu

Potřebujete pracovat pod mostní konstrukcí? Podívejte se na náš sortiment mostních prohlížeček.

Mohlo by vás zajímat