Jsou dvě možnosti, jak se dostat ke spodní a boční části mostní konstrukce. První možností je přístup shora, druhou možností pak ze země za použití pracovní plošiny.
Obě řešení, tedy jak využití mostních prohlížeček, tak přístup k mostovce s pomocí pracovní plošiny, mají své výhody. Inspekční lávka poskytuje více prostoru pracovníkům, umožní plynulý pohyb po mostní konstrukci a tím pádem často i snazší realizaci inspekce. Jaké jsou ale výhody použití pracovních plošin?
A co je potřeba k tomu, abyste mohli pro inspekční, nebo drobné renovační práce na na spodní, nebo boční části konstrukce využít pracovní plošinu? Stroj pod most musíme dopravit. Ať je to některá z autoplošin, nebo se jedná o dieselové samohybné stroje, které transportujeme na speciálních odtahových vozech. Záleží také na terénu a podkladu. Obecně platí, že velká svažitost terénu, nebo přílišné nerovnosti a nestabilní povrch plošinám nesedí. Naši zkušení zástupci však dokážou doporučit vhodný stroj pro danou aplikaci. Ať už na základě osobní prohlídky, nebo dle vašeho popisu, případně doložených fotografií.
Kontrola uložení mostovky a odvodu přebytečné vody probíhala na části mezi Berounkou a ulicí Výpadová. V rámci této sekce stavby bylo potřeba pracovat ve výšce přibližně až 28 metrů. Vzhledem k dostatčným dosahům byl vybraný stroj MAN TGM 4×4 Palfinger P370KS. Ostatně volba se osvědčila i z hlediska subjektvní jistoty při práci, bylo poměrně větrno a nástavby Palfinger jsou známé svou robustní konstrukcí a minimem nepříjemných pohybů.
Celý Radotínský most je dvojicí mostních staveb překlenující údolí Vltavy a Berounky. Provoz na mostě byl zahájen v září roku 2010 a stavba je považována za nejdelší most v České republice. Každý den po mostě přejede okolo 100 tisíc vozidel.