Střecha Baziliky svatého Petra a Pavla prochází částečnou rekonstrukcí a pro demontáž křížů jsme doporučili MAN TGM 4×4 s nástavbou Palfinger P480.
Historie kapitulního chrámu, v roce 2 003 povýšeného papežem Janem Pavlem II. na baziliku minor, sahá do roku 1 070, kdy byl založen knížetem Vratislavem II. Po požádru v roce 1 249 byla podstatná část románské podstaty stavby nahrazena gotickým trojlodím. V rámci úprav Vyšehradu Karlem IV. byla stavba pozměněna a patrně byly přistaveny boční kaple.
Barokní úpravy zasáhly baziliku mezi lety 1 708 až 1 730 a podílel se na nich mimo jiné i český architekt František Maxmilián Kaňka. Na výmalbě a zdobení se podíleli mistři jako Karel Jobst a manželé Urbanovi (secesní styl dle A. Muchy). Interiér prošel nákladnou rekonstrukcí v letech 1 988 – 1 994 a v roce 2 003 došlo na zmíněné povýšení.
Naše druhá nejvyšší plošina pomáhala sundávat kříže z věžiček na bocích střechy a díky pracovní výšce 48 metrů a bočnímu dosahu 28 metrů šla práce od ruky.
Volba na Palfinger P480 padla z důvodů perfektní kombinace pracovní výšky a stranového dostahu (při potřebném zatížení koše) a možnosti variabilního ustavení, které bylo nutností. Opěry v některých pracovních pozicích nebylo možné z prostorových důvodů plně vysunout do obou stran.
Objevte nejširší sortiment autoplošin na pronájem v ČR!